Mysig eftermiddag.

(C) www.tusenett.blogg.se
Idag så kom min faster från Kalmar hit. Vi har just bakat en rejäl sats med småkakor :).
Vad tycker ni om Usama Bin Ladins död? Tror ni att det är en "kupp" av USA/Al Qaida eller äkta?
Det första jag tänkte då jag hörde om nyheten var "Jahapp, då så har Al Qaida en riktigt ondsint plan på gång." Numera tror jag dock på det som hänt.
Dock så tror jag inte att det spelar sådär jättestor roll om Usama Bin Ladin lever eller inte, visst så är han kanske en rutten kärna i äpplet, men Al Qaidas idéer kommer fortfarande smidas och terrordåd utförda av Al Qaida eller inspirerade kommer fortfarande ske. Även om ledaren är död.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte bra blogg har läst den jätte länge... :)

2011-05-06 @ 14:14:17
URL: http://friidottsanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0