Smöjen.

(C) www.tusenett.blogg.se
Gammal kalkugn på håll
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.seKalkbrott

(C) www.tusenett.blogg.seDet finns en gammal kollobyggnad.
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.seSidan av ett kalkbrott
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
I Hellvi på Norra Gotland så finns ett område som kallas Smöjen. Jag gick dit och fotograferade idag. Det finns bla. gamla kalkbrott, kalkugnar och en stor kollobyggnad.
Om man inte har ett humm om hur man kommer dit, så hittar man inte området.

Kommentarer
Postat av: J

Såg din kommentar på michas blogg. Du ville ha en ärlig kommentar.

Du är duktig på att fota, men tyvärr så är de inga speciella bilder.. :/

De är väldigt väldigt lätt att få fina bilder även om man inte ens har systemkamera. Så tyvärr så tycker inte jag att dina bilder är mer speciella än andras.. Fina men inte speciella.

Men jag fotar i samma stil själv så jag säger de inte för att klanka ner dig, utan de är mitt ärliga svar till din blogg.

2011-07-11 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0