Olika nyanser av grått.

(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se

Igår så körde vi runt och turistade litegrann på Gotland, så jag passade på att fotografera på Lilla och Stora Karlsö. På den översta bilden kan du se Lilla Karlsö, på den understa Stora Karlsö och kustbevakningen.
Nästa vecka ska jag in till stan och kolla in Almedagsveckan. Käka gratisgodis, få en halv miljon pins och nästan bli nedslagen av ett gäng med nazister då jag lyssnar på Jimmie Åkesson från Sverigedemokraterna.
Det kommer bli kul.

Kommentarer
Postat av: Viccan

Sv: Oj vad varmt ni har det! Men man ska väl vara glad för sen klagar man på att det är för kallt ;) Lagom verkar ju inte existera ^^



Tack så mycket! Vad glad jag blir! :D

Jag älskar dina bilder verkligen! Super duktig är du! ;)

2011-07-03 @ 11:22:11
URL: http://tyskkorvflyger.blogg.se/
Postat av: A M A N D A

Fiina bilder

2011-07-03 @ 21:36:57
URL: http://kypri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0