Trevlig dag?

Ännu en händelselös lördag... Först så gjorde jag alla förbannade läxor. Sen så joggade jag i en timme :).
Sen så gjorde jag lite baugetter och en chokladkaka. Allt gick bra, tills jag stodde och vispade ihop chokladkakesmeten med utsläppt hår, och lutade mig över smeten för att lukta lite på den.
"AAAAJ!! AAAAAAAAAAJ!!!!!!!!"
Jag lyckades stänga av den innan hela luggen slets av. 
Dessvärre så hann jag inte stänga av den innan halva luggen slets av.
Så det blir snedbena ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du kan just nu vinna ett valfritt skal till din iphone i min blogg :D Kika in!

2011-02-06 @ 13:12:14
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0