A birdie and a tulip.

(C) www.tusenett.blogg.se(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
Drog iväg och åkte längdskidor på bunn idag. Vackert som en dröm - orörd snö, eftermiddagssol och vinden tog tag i snödrivorna. Rykande muggar med varm choklad. Så har man ingen kamera med sig. Typiskt.

Föressten så har jag börjat arbeta på en ny bloggadress, eftersom att ingen människa i världen kommer ihåg min nuvarande - tusenett. Jag tror att allt om någon skulle vilja hitta tillbaks till mitt lilla näste skulle man skiva saker i stil med "1001" och "ettusenett", därför så kommer ni att hitta mig under domänen lakritshallon om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hej :) Gulligt att du bryr dig, och du har NÄSTAN rätt! Jag har hypotyreos, en underproduktion på sköldkörtelhormon. Struma är förstorad sköldkörtel. Så det är ju NÄSTAN lika :P



Hoppas du haft en fin dag och får en fortsatt bra kväll! :)

2012-02-15 @ 22:07:46
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0