Från stallet.

(C) www.tusenett.blogg.se
I eftermiddags så bestämde jag mig för att gå upp och fotografera min kära ponny, Nickolina, i beteshagen i det vackra vädret.
Jag släpade upp kameran på pakethållaren på min till stallet. Då jag satte på den så upptäckte jag dock att det var något som saknades, minneskortet.
Som det kan gå.
Igår så var jag i Jönköping och kollade på The Pirates of The Carribian i 3D. Filmen var ganska bra, men jag måste erkänna att jag trodde att 3D skulle känna mycket mera annorlunda än var det verkligen var.
I kassan så såldes det självklart Marobou Carribian, gamla hederliga Marabou med kokos och banansmak. Jag undrar vad Marabou Harry Potter kommer smaka, höhö.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah, vad roligt! Hoppas att det kommer ett marabou harry potter ;)

2011-05-22 @ 20:06:08
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0