Hippiebussen På Resa I.

(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se
(C) www.tusenett.blogg.se

Jag älskar att fotografera min lilla hippiebuss från Thomas Sabo som jag köpte på Tradera... Man kan köpa mycket på Tradera, allting ifrån piratkopierade filmer till Iphones till oanvända kläder. Problemet är att hälften av alla varor är stöldgods eller kopior, vilket också troligtvist är fallet med denhär bussen, men den är fin ändå.

Min målsättning är att ha med mig den på varje resa jag gör och plåta den. Men idag så sträckte sig resan inte längre än till trädgården och symaskinen ;).


Kommentarer
Postat av: Claran

Jättefina bilder^^

2011-02-07 @ 21:09:46
URL: http://readygo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0