Idag

Vaknade klockan nio av att min käre tvillingsyster kom in i mitt rum och ville att jag skulle gå upp. Världsrekord! Det är nog första gången som hon vaknar innan mig.
Iallafall så gjorde vi fluffig kladdkaka i långpanna (vi hällde i 3 matskedar bakpulver i smeten eftersom att vi var oroliga att vi inte hade vispad smeten lagom mycket).
Sen så gick jag ut och åkte lite längdskidor, det gick inte speciellt bra - några gånger så bröt jag nästan benen av mig då spåret inte var spårat och det fanns snöfria plättar att skrapa bort den nästan obefintliga vallen på. Nu så är jag grymt uttråkad och har just gått igenom alla läxor för nästa vecka...
Bloggar mera sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post (oroa dig inte, bara jag kan se)

Din fina hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0